Selasa, 19 Oktober 2010

SaHaBaT...

Sahabat, ssah tuk aku terangkan,
erti seorng sahabat bagiku,
bagiku sahabat itu,
adalah seorg yg btul2 memahami,
menyayangi kita,
sanggup melalui masa2 ssah dan snang bsama2,
dan sanggup menangis gka ada kssusahan besama2,


Ssah tukku thu yg mna satu shabat,
dan mna satu kwan,


Aku mempunyai rmai kwn d smpingku,
ttapi tuk mencari seorg shabt sjati,
ddlm rmai kwn yg aku ada itu ssah.


Kadang2 itu mungkin aku alpa,
mungkin sorg shabat yg aku cari itu ada,
ttpi aku tidak nampak,
dia sbenarnya hnyalah dhadapan aku sbenarnya.


aku pernah berasa kehilangan seorg SAHABAT,
dimana aku benar2 menyayanginya,
tetapi kerana skapku yg angkuh itu,
telah mengbawa diriku hanyut ddlm kelekaan,
aku leka yg shabat aku itu,
hnya dia...


Tetapi aku sgat merinndui dirimu,
Whai sahabatku,
aku sgt merindui dirimu yg dulu,
mungkin dulu aku sering mrngabai dirimu,
aku sering marah2,
tetapi sbenarnya aku amat mnyayangi dirimu,
aku thu stelah bertahun kita bersahabat,
hanya dirimu shaja yg mngetahui sgala2nya,
ttnag diriku,


aku....aku....aku..
merindui pelukan dan ksih sygmu,
wahai sahabat,
kerana hnya kmulah tempat aku meluahkan,
dan tempat aku menangis selama ini.


Wahai sahabatku,
maafkanlah diriku ini,
jika aku ada tersalah kata,
dan tlah mengabaikan dirimu dahaulu,
ttapi aku sgat mnyayangimu,
aku thu,
dirimu pasti merasai apa yg aku rasainya,


Dan jika,
engkau membenci diriku,
aku akn menerimanya,
ttpi maafkan aku,
halalkn segala2nya,
andai aku pernah terambil,dan
termakan brg2mu...


MAAFKAN AKU WAHAI SAHABATKU............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan