Sabtu, 23 Oktober 2010

Ibu..

Ibu,
dikejauhan ini,
aku sgt merindui dirimu ibu,
aku merindui syumanmu,
pelukkan dan gelak tawamu,
yg sering membuatku sentiasa ceria.


Ibu,
aku thu engkau juga merindui anakmu ini,
setiap kli aku pulang,
aku akn nampak syumanmu terukir,
menyambutku pulang,
aku gembira melihat dirimu tersenyum,
aku gembira melihatmu ceria.


Ibu,
baru aku thu betapa siksanya hdupku,
tanpa dirimu disisi aku,
betapa ssahnya aku menjalani,
hidup seharianku tanpamu ibu,
kerana engkaulah pendengar dan tmpatku menagis,
tika aku sdang berduka,
ibu, hnya dirimu shaja yg thu siapa aku,
kerana engkau ibuku.


Ibu,
aku merinduimu ibu,
mengapa engkau jauh dariku,
aku sgt mmbutuhkan dirimu disisiku,


Ibu,
aku terpaksa pergi,
pergi mninggalkn dirimu bersendirian,
maafkan aku ibu,
bukan kehendakku meninggalkan mu,
sendirian,
tpi kerana aku ingin belajar hdup berdikari,
dan kerana perjalanan hidupku yg akn dtg,
dan kerana kerjaya aku di masa hdapan..


Ibu,
Maafkan aku ibu..
Maafkan aku...


Sayang iBU...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan